pollenallergi Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Vi har snart mest poster för ordleken =P, inte för snack om manga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 hehe, jo de e sant :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Det är för de som har tråkigt ju!! Det skrev jag :D Men ändå! Vi har ju minst poster! skulle vi göra skit många trådar så skulle vi ha mest poster ändå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag kan skicka 150 om man kan men kan ni säga hur man gör bara så lämnar jag in kanske 400 ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Affär sen så går du till skicka poäng! Sen så fyller du i till vilken medlemm du ska skicka till (i det här fallet Manga Master alltså jag) Bara du inte snackar om nån anti mobbnings klubb eller så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag tänkte skicka 600 men ordet tjaffsa passar mej inte i smaken så dni får inget från mej :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 20 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ok! Det är inte JAG som vill att du ska vara med! Det är eller rättare sagt VAR du som VILLE vara med! Ni gör mig inte en tjänst genom att vara med på Ani/Manga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 hur många medlemmar har vi ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 17 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 Vi har 20 av 20 medlemmar... Vi kan fo mera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 har skickat ungefär 600 poäng nu. Är jag med eller, för man måste väl bidra med poäng? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 17 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2004 (redigerat) Jag vet inte så mycket om gruppforum OSV. men jag vet vad anime är men inte vad manga är, skit samma jag har vunnit 10000 poäng nyss på ett lotteri så jag kan nog skänka ganska mycke bara någon förklarar hur man skänker pengar....! (hade tänkt mig att ge max 1000 poäng! men kan vara 500 me!) kom nyss på! kan någon skicka ett PM annars blir det så rörigt! TACK Redigerat 17 Juli 2004 av MegamanX Powa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Det kostar 50 poeng minst att vara med.. For att skicka poeng so moste du go till affer sen skicka poeng.. du skriver in mengden du ska skicka och till vem du ska skicka.. i detta fallet so e det jag do.. Manga e anime eller rettare sagt tvertom... Anime e manga fast i film format... SNART SO E DET 5 NYA MEDLEMMS PLATSER.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.