Gäst Spirtual Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 okej för jag hat liksom skickat poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 22 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2004 Du e med so fort vi for tillreckligt med poeng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Jag undrar också om jag är med....Har skickat minst 600 poäng, och vill gärna vara med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) Ni e med när som helst! Ni borde vara med imorgon ungefär... Det kommer finnas ca 4 platser lediga då också! PS. Ni senaste som skickat och som inte e med än, kan ni skriva vad ni hette innan och om ni skulle vara med? Redigerat 5 Augusti 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 jag vill inte vara med men jag hoppas det går bra lycka till ^_^ (kanske får jag en varning för detta men jag måste beröma er) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 5 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 Men jag skickade in 600 poäng för ganska länge sen, och jag fick inte vara med på den där listan! är inte jag med eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 5 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2004 (redigerat) MMX - Du e med på listan i grupp-forumet! Ruffy.D - Du kan få vara med på prov det kostar inget och sen om du vill vara fast medlemm så får du betala minst 50 poäng! Denna veckan så kan vi få in hur många medlemmar som helst bara ni skriver idag om ni vill vara med!!! kostnad: 50 poäng prov omgång (var med 7 dagar gratis sen om ni vill vara med så kostar det 50 poäng) Redigerat 13 Augusti 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Denna veckan så kan vi få in hur många medlemmar som helst bara ni skriver idag om ni vill vara med!!! kostnad: 50 poäng prov omgång (var med 7 dagar gratis sen om ni vill vara med så kostar det 50 poäng) (fått tillåtellse av Admin att Dubbel posta eftersom det var så länge sen jag postade i denna tråd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 OK, men har gruppforumet startat än? jag har alldrig varit med i någe sånt, om det har startat så vart ska jag trycka om jag ska komma till skälva forumet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det är startat men du är inte med än.. Vänta ungefär tills idag eller imorgon så borde du vara med! Du kommer se det ganska enkelt..(du hittar nog själv alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Finns det fortfarande ? Isåfall är jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Sorry för dubbel men är detta samma som innan ... ja tror de :P jag va ju med då :P då finns det nog inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.