Manga Master Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 spar vi till grupforum 1 eller 2 ps:jag kanske skickar 1000p snart men bara kanske vi börjar med det billiga!Sen måste vi skaffa mycket poäng så att vi kan ha modar och så så att det inte blir massor av spam! förresten! jag undrar när man köper ett Grupp forum hur länge håller det? eller måste man köpa förlängningen direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 jag tror man måste köpa det deräkt och jag tror att om man köper gruppforum 1 kan man inte ha moddar. 1000p skickas nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag skickar 50 poäng direkt e en j*vla manga nörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 tack till er alla! speciellt tack till VEGETO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) Grupp-forumet håller i 3 månader,sen måste man köpa förlänging ;) Skule gärna skicka mera,fast har inte mer just nu :( Redigerat 6 Juni 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 tack till er alla! speciellt tack till VEGETO! tack fast jag vill inte vara modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Får ajg istället om du skulle bli mod :D älskar manga för mitt liv :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 visst jag är mer anime men det är samma sak typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Får ajg istället om du skulle bli mod :D älskar manga för mitt liv :D Ruffy vi får se hur det blir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 hur många modar ska de vara, ja skulle gärna vilja vara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 hur många modar ska de vara, ja skulle gärna vilja vara :P har tänkt att det ska vara ungefär 3 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Skickade 415 poäng nyss ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.