Giga_Bowser Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Det var ett skämt... :P Ofta många som inte fattar det <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Det var ett skämt... :P Ofta många som inte fattar det <_< Jo, jag misstänkte faktsikt det. Men du kunde ju skriva ett det var ett skämt, annars kunde det tas som ett ganska onödigt inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ajja, back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Det hade varit kul med ett Iceclimber-spel till Game Cube. Finns det inget? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Nope,ingeting om det,bara SSBm då ;) dem är mina favvo i SSBM också .. Synd att det inte kommer nåt :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 vem vet, de kanske kommer :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag har alltid velat spela earthbound sen jag fick SSBM. Nintendo borde nog käna ganska bra om dom släpper det, alla som har SSBM undrar nog hur det är. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag har sett det till typ SNES (Super Nintendo) men inte till GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag har sett det till typ SNES (Super Nintendo) men inte till GC! Det har jag också sett. Om det kommit till Super Nintendo, varför kommer det då inte till Game Cube? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Nope,ingeting om det,bara SSBm då ;) dem är mina favvo i SSBM också .. Synd att det inte kommer nåt :( Dom är också mina favvo på ssbm det var därför jag undra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Yoshi är ju lätt bäst på ssbm aja BACK TO TOPIC Det hade varit grymt med ett erthbeund spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Yoshi är ju lätt bäst på ssbm aja BACK TO TOPIC Det hade varit grymt med ett erthbeund spel Tycker jag också det var därför jag undra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg