Nogger Mint Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Det känns som om nån har kommit på mitt lösenord. För nån har gjort såb att jag har stulit. För igår när jag slutade hade jag 25 poäng. Idag när jag gick in hade jag -25poäng. Och det är inte allt! I min presentation ska det stå: Long time no see, Sonic, my loathsome copy I was creaed for the purpose of destroying you But I can never seem to defeat you That's why I transformed myself with my bare hands Nu står det: Long time no see, Sonic, my loathsome copy I was created for the purpose of destroying you But I can never seem to defeat you That's whi i transformed kan inte användas kan inte användas myself with my bare hands Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Byt lösenord då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ir be Admin om hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Byt lösenord då! Jag hittar inte byt lösenord :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 KOntrollpanelen längst ner till vänster ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Det där med kan inte användas handlar om färgkoden du försökte använda tror jag... -25 kan vara att en mod har rensat några av dina inlägg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Då borde jag väl haft mindre inlägg? Och det hade jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 kan man inte ändra andras presentationer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 kan man inte ändra andras presentationer Nej bara signatur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 6 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Det var färkoden man inte kunde använda upptäckte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag sa ju det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.