Gäst Spirtual Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vilken är den bästa låten med Metallica? Jag tycker att Master of Puppets och Enter Sandman är dom bästa låtarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Jag gillar inte hårdrock , jag hatar hårdrock men det finns faktiskt en låt som är bra.. ENTER SANDMAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 Vilken är den bästa låten med Metallica? Jag tycker att Master of Puppets och Enter Sandman är dom bästa låtarna. samma här. tycker många andra är bra oxå men dom är nog dom bästa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja tycker ''die die my darling'' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 ja tycker ''die die my darling'' Den har jag aldrig hört förut.Vilket år kom den ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 kommer inte ihåg vad den heter men den är gammal iaf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 (redigerat) den kom ut 98 men det e inte dom som har gjort den dete misfits Redigerat 6 Juni 2004 av nikee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 6 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg