Hoppa till innehåll

Super Smash Bros Melee


izah
 Dela

Rekommendera inlägg

(Cocos @ 12/06-2004 22:48:30)

Hur får man de olika gubbarna i super smash bros melee??

Jag har ;Dr.Mario,Mario,Luigi,Bowser,Peach,Yoshi,DK,C.falcon,Falco,fox,Ness, Iceclimbers,Kirby,Samus,Zelda,Link,Young Link,Pichu,Pikachu,Jigglypuff,Marth,Roy

Jag vill gärna ha Mewto,hur får man den???

Falco får du när du klarar 10 min meele man i Stadium

Nej, det ska vara 100 man melee i Stadium.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 34
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Tack för hjälpen,jag har fått Mewto nu:)

(e3ller egentligen för typ 4 dagar sen,men jag spelade i 20 timmar...)

Finns det nån gubbe man får om man spelar 30 timmar?

Har du fått mr game & watch än ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 14/06-2004 11:02:11)

Jag har spelat 20 timmar i sträck med min kompis när vi skulle testa ett fusk som inte funka

Vad var fusket för något då?

Att få The King of Red Lion. Men SSBM kom ju ut när TWW inte ens hade bytt till CS. Så det var ju omöjligt men roligt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag hade spelet ssbm i 9999Tim räknade elelr skrev hade gc:t på heal tiden sen när jag satte på o spöade motståndaren så .. kom d upp Charakter apparied så var det någon Metal Gubbe såg ut son megaman eler nåt mn han slog ut mig med en ända spark dn etg 600%.!!!!! VEM VAR DET EGENTLIGEN1-!!---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hmm..undrar dert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när jag hade spelet ssbm i 9999Tim räknade elelr skrev hade gc:t på heal tiden sen när jag satte på o spöade motståndaren så .. kom d upp Charakter apparied så var det någon Metal Gubbe såg ut son megaman eler nåt mn han slog ut mig med en ända spark dn etg 600%.!!!!! VEM VAR DET EGENTLIGEN1-!!---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hmm..undrar dert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LOL- Det är helt omöjligt. Det står när man har fått alla slags gubbar. Så knip!!!

 

 

:kung: :rambo:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...