Hoppa till innehåll

Dåliga Betyg

Ratchet

Rekommendera inlägg

• Svar 150
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Vi gjorde ju nationella proven, och så fick vi veta om vad som behövde förbättras... (På våra "utvecklings-samtal") För mig stod det "Behöver inte träna på något" på ALLA ämnen... (Med det menar jag MVG)

Jo, men det blir ju en viss skillnad sen. Med prov och sånt. Du lär vara en bra elev.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi gjorde ju nationella proven, och så fick vi veta om vad som behövde förbättras... (På våra "utvecklings-samtal") För mig stod det "Behöver inte träna på något" på ALLA ämnen... (Med det menar jag MVG)

Samma här, det är ganska skönt att höra.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Flamed Jirachi @ 09/06-2004 21:24:44)

Samma här, det är ganska skönt att höra.

Okej. Vi får mest höra det som man har gjort dåligt ifrån sig på.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick Bara MVG! ;)

Så knappast, klarar man nationella proven med MVG, ingen risk att vara rädd...

Och på mattelektionen är vi 5 pers som har en lärare från 9:an och vi lär oss saker som hur man räk´nar ut arean på en cirkel! Det är svårare en vad man tror! (det är att ta PI ¤ radien ¤ radien!) ;)

Du går väl i 5:an?Hur kan du få betyg?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick 295 Poäng, hade bara 11 MVG och resten VG.

- Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG.

Bara 5 VG. Aja, jag hade 13 G och 2 VG. Ingen i våran klass fick betyg i teknik. Fick ni det? Vi hade typ aldrig någon teknik.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:06:30)

- Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG.

Bara 5 VG. Aja, jag hade 13 G och 2 VG. Ingen i våran klass fick betyg i teknik. Fick ni det? Vi hade typ aldrig någon teknik.

8:orna i våran skola får betyg i teknik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Yoshi^ @ 10/06-2004 14:15:55)

8:orna i våran skola får betyg i teknik

Okej. Men de får ju tid med det ämnet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, vi fick betyg i teknik. Men det fick vi i 8an.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(# 21 @ 10/06-2004 15:03:01)
(Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:06:30)

Klart vi får betyg i teknik.

Man ska ju få betyg i alla ämnen.

Okej, men vi ha aldrig komma igång riktigt med det ämnet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...