FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi gjorde ju nationella proven, och så fick vi veta om vad som behövde förbättras... (På våra "utvecklings-samtal") För mig stod det "Behöver inte träna på något" på ALLA ämnen... (Med det menar jag MVG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi gjorde ju nationella proven, och så fick vi veta om vad som behövde förbättras... (På våra "utvecklings-samtal") För mig stod det "Behöver inte träna på något" på ALLA ämnen... (Med det menar jag MVG) Jo, men det blir ju en viss skillnad sen. Med prov och sånt. Du lär vara en bra elev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jo, det e klart att det blir skillnader... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Vi gjorde ju nationella proven, och så fick vi veta om vad som behövde förbättras... (På våra "utvecklings-samtal") För mig stod det "Behöver inte träna på något" på ALLA ämnen... (Med det menar jag MVG) Samma här, det är ganska skönt att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 (Flamed Jirachi @ 09/06-2004 21:24:44) Vi gjorde ju nationella proven, och så fick vi veta om vad som behövde förbättras... (På våra "utvecklings-samtal") För mig stod det "Behöver inte träna på något" på ALLA ämnen... (Med det menar jag MVG) Samma här, det är ganska skönt att höra. Okej. Vi får mest höra det som man har gjort dåligt ifrån sig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Fick Bara MVG! ;) Så knappast, klarar man nationella proven med MVG, ingen risk att vara rädd... Och på mattelektionen är vi 5 pers som har en lärare från 9:an och vi lär oss saker som hur man räk´nar ut arean på en cirkel! Det är svårare en vad man tror! (det är att ta PI ¤ radien ¤ radien!) ;) Du går väl i 5:an?Hur kan du få betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Fick 295 Poäng, hade bara 11 MVG och resten VG. - Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Fick 295 Poäng, hade bara 11 MVG och resten VG. - Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG. Bara 5 VG. Aja, jag hade 13 G och 2 VG. Ingen i våran klass fick betyg i teknik. Fick ni det? Vi hade typ aldrig någon teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:06:30) Fick 295 Poäng, hade bara 11 MVG och resten VG. - Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG. Bara 5 VG. Aja, jag hade 13 G och 2 VG. Ingen i våran klass fick betyg i teknik. Fick ni det? Vi hade typ aldrig någon teknik. 8:orna i våran skola får betyg i teknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Yoshi^ @ 10/06-2004 14:15:55) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:06:30) Fick 295 Poäng, hade bara 11 MVG och resten VG. - Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG. Bara 5 VG. Aja, jag hade 13 G och 2 VG. Ingen i våran klass fick betyg i teknik. Fick ni det? Vi hade typ aldrig någon teknik. 8:orna i våran skola får betyg i teknik Okej. Men de får ju tid med det ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 10/06-2004 14:06:30) Fick 295 Poäng, hade bara 11 MVG och resten VG. - Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG. Bara 5 VG. Aja, jag hade 13 G och 2 VG. Ingen i våran klass fick betyg i teknik. Fick ni det? Vi hade typ aldrig någon teknik. Ja, vi fick betyg i teknik. Men det fick vi i 8an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (# 21 @ 10/06-2004 15:03:01) (Jonte The Winner @ 10/06-2004 15:06:30) Fick 295 Poäng, hade bara 11 MVG och resten VG. - Att man inte behöver träna mera är väll G, för om man behöver träna mera har man ju IG. Bara 5 VG. Aja, jag hade 13 G och 2 VG. Ingen i våran klass fick betyg i teknik. Fick ni det? Vi hade typ aldrig någon teknik. Klart vi får betyg i teknik. Man ska ju få betyg i alla ämnen. Okej, men vi ha aldrig komma igång riktigt med det ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.