Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Vet ni någon bra sida som man kan lätt lära sig teckna manga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Vet ni någon bra sida som man kan lätt lära sig teckna manga? Ínte men det finns en tidning som heter "How to draw" , hittade ett exemplar på bibloketek, där var det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag menar en sida ingen bok jag använder mig utav internet mest men kan någon en bra sida(en sida som man fattar vad man gör) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag menar en sida ingen bok jag använder mig utav internet mest men kan någon en bra sida(en sida som man fattar vad man gör) Om du går högst upp til höger så ser du "sök" knappen!om du klickar på den! där inne så skriver du manga i första rutan och av Rowyn då kommer det komma upp ett ämne som heter typ Teckna Manga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) Den dära sidan vet jag redan man lär sig ju ''jätte'' mycket att rita manga där. finns det ingen sida som är bra...... Redigerat 7 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Prova att söka på internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) Har gort det men hittar inga bra.Det är Håret och ansiktet jag har problem med. Redigerat 7 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Har gort det men hittar inga bra.Det är Håret och ansiktet jag har problem med. Kola in den där tråden!Det var en person som postade en sida där som hjälpte med håret och mycket annat!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 VILLKEN TRÅD!!!Skriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 VILLKEN TRÅD!!!Skriv! LOL!Ledsen jag kollade igenom och tänkte posta sidan som någon skickade in! fasst den där någon var du! :D alltså det var du som skicakde in sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 haha l :lol: l och han skickar in ett inlägg me en hemsida där men ser hur man täcknar manga sedan startar han denna tråd.(ja menade inget illa men dt va lite kul). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Vad???Fattar inte vad ni skriver?Jag är ingen HAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.