stabil Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag kan säga rakt ut att jag har en lunar -_- använder den för att sncka med min kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 NER MED LUNAR!!!En dum sida som bara lurar folk den är tillochmed farlig tack vare den sidan har två tjejer dött(ingen anning hur,var,när) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Japp,lunar är tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) Lunar suger det är skit så man spyr om nån änvänder lunarstorm så bestämmer att ska träffas i verkliheten så blir den personen mördad LunsarStorm Suger R***** Redigerat 7 Juni 2004 av Rowantree Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag snackar bara med personer jag känner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 (redigerat) USH!! LunarStorm är en dum sida lurar folk GHA!!! Dom som har gort sidan kommer säkert från MARS!*Flinar* Redigerat 7 Juni 2004 av Fierce Diety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag tycker msn är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 ner med Lunar vi har redan www.playahead.com B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag har aldrig velat vara med på lunar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 vi hár redan fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 vi hár redan fuska.se fuska.se är bästa sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.