stabil Skrivet 7 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Har två blivit mördade thx vare Lunarstorm? Hoppas dom fick betala mkt för dte, en har blivit grovt mobbad så jag i tidning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Ner med lunar!.... Jag hatar den sidan!..... Skitsida!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 och varför måste man igentligen ge personnummer ? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 PA och Lunar är riktigt booring.. Vill man säga ngt kan man prata i telefon lr på msn.. lr varför inte i verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Har två blivit mördade thx vare Lunarstorm? Hoppas dom fick betala mkt för dte, en har blivit grovt mobbad så jag i tidning meh... då är de ju bara att sluta gå in :P men ja hatar också lunar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Anledningen till att lunar har tjänster man betalar för är för att sidan kräver enormt mycket. Det är inte gratis att driva det. Därmed behövs pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha holler med det är en sk*t sajt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag tycker att det är en bra sajt, men jag har hört lite här och där att någon skickar snuskiga erbjudanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Finns så mkt på internet, men lunarstorm.se är den mest onödiga sajten som finns, dom vill bara tjäna pengar på ett fult sätt genom att lura folk med status, tex PRO, Pablo och sånt där ni vet nog. Jag tycker alla ska lämna lunar så dom går i konkurs och får ett webbhottel för hågst 100medlemar <_< Hata lunar, förstör språket också, har nån sett lunardokumentären? hha jag håller med dig till 1000000% lunar e det värsta larvet som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 USH!! LunarStorm är en dum sida lurar folk GHA!!! Dom som har gort sidan kommer säkert från MARS!*Flinar* det är typiskt "lunar aktigt" att skrivva *flinar* eller *ler* m,m, :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Anledningen till att lunar har tjänster man betalar för är för att sidan kräver enormt mycket. Det är inte gratis att driva det. Därmed behövs pengar. ja fast 15kr för att ha nått som heter pro!?och 15 kr för att lägga in en bild på sig själv!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 PA och Lunar är riktigt booring.. Vill man säga ngt kan man prata i telefon lr på msn.. lr varför inte i verkligheten? PA är inte dåligt det är en av den största sajten i Sverige Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.