finaly_man Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Man kan ju lite saker om NES även om man inte har det (som jag, laddar hem alltid) Men har du ett NES? Jag har inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Jag har ett ness..... Men det funkar inte!....:(..... Eller ja.... Det funkar inte som det ska..... Jag har prövat att blåsa liv i mina stackars spelkassetter men det har inte funkat den sista tiden.... Nån som vet ett bra sätt att få dem funka?... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 jag har ett men kontrollerna är trasiga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 7 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2004 Nää , men min brorsa har med ice climbers , mario och piff & puff.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag har ett Nes me över 200spel. PS Link64 , du kan testa att stoppa in spelat i NESen & tryck ner den,starta nintendon & om den bara blinkar ska du hålla på å lirka me spelet.Men den ska va igång & ner tryckt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har=) men det kan vara lite ¤%¤ ibland men det fixar sig tillslut=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Joppe13 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag har Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Jag har nes, men jag spelar det int så ofta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rowantree Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Ja hade ett med 100 spel men ja sålde det ja fick 5000kr ja ångrar det nu kör ja på emulator lite olagliga saker :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 jag tycker att Nes ä en utav dom bästa konsolerna som har gjorts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Olagligt ja, tror jag många gör. Gamla konsoller som NES börjar inte hålla längre, allas här är typ lite trasiga. Min kompis funkar bra, bara lite krångel ibland med spelen. Att få dom funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 jag hade ett nes tills jag var ca 8 år, mitt favorit spel var ikari worriors. men sen skaffade vi ett ps1 och sålde nintendot :( ska försöka få tag på ett nes som är bra och inte så trasigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg