Guggo Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 jag funderar på att skaffa rainbow 6 athema sword eller battlefield vietnam eller empiers dawn of th emodern world men jag kan int ebesämma mig kan int ejån hjälpa mig fort!!! vilketr ska jag skafffa! :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gondie Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 battlefield vietnam är svin bra, jag kan verkligen rekomendera det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 köp battlefield vietnam det är mycket kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 men va gör man går mn bara runt o dödar fiender tills man spyr eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (redigerat) men va gör man går mn bara runt o dödar fiender tills man spyr eller vad?nja, jag har bara spelat battle field 1942 men om vietnam är likadant så... man börjar med en viss poäng som sjunker ju fler som dör. man ska oxå försöka hålla läger, har man mest (ibland måste man ha alla) så sjunker motståndarens poäng sakta neråt tills han tar tillbaka läger. jag tycker att det är ett skit kul spel Redigerat 8 Juni 2004 av cloud Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Det är om man tar över baser så sjunker fiendens poäng. du kan döda alla utan att det händer något.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Det är om man tar över baser så sjunker fiendens poäng. du kan döda alla utan att det händer något.. kanske på vietnam. men jag har fått fiendens poäng att sjunka när jag skjutit dom oxå, vi hade lika många outposts/läger så ingens poäng sjönk av det, jag sköt 10 fiender dom förlorade 10 poäng. jag vann fast vi hade lika många outposts nästan hela tiden, fienden hade bara fler i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Köp bf:v Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 tackar för jälpen... nu har jag köpt bf:v det var as kul men snvårt att köra helikopter bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.