Rullis Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Ska till Danmrk,Fårup imonr då med klassen B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 lyxigt att åka utom lands med klasssen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 lyxigt att åka utom lands med klasssen! håller me. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Frozen star @ 08/06-2004 18:30:53) lyxigt att åka utom lands med klasssen! håller me. Det skulle vara roligt. Jag skulle vilja prova på det, men skolan har nog inte råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 har åkt till Danmark med klassen typ 10 gånger. Men ja bor ju i Skåne så de e ju ente så långt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Jonte The Winner @ 08/06-2004 19:22:28) (Frozen star @ 08/06-2004 18:30:53) lyxigt att åka utom lands med klasssen! håller me. Det skulle vara roligt. Jag skulle vilja prova på det, men skolan har nog inte råd. några i vår skola fick åka flygplan till POLEN ja blev frågad men sa nej. (vi hade klassresa sammtidigt ville inte missa den). d som åkte me tvingades att sjunga i en skola, för polska ungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Jag var på klassresa på grönan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 näe vi gick i 6:an sa lärarna att vi skulle till Danmark, men alla va så stökiga så det blev inget av det! :lol: :( men vi ska dit i 8:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 näe vi gick i 6:an sa lärarna att vi skulle till Danmark, men alla va så stökiga så det blev inget av det! :lol: :( men vi ska dit i 8:an! oh, det e inte kul direkt.. stackars dem som inte var stökiga... om det var nåra såna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 (Xade @ 08/06-2004 20:29:09) näe vi gick i 6:an sa lärarna att vi skulle till Danmark, men alla va så stökiga så det blev inget av det! :lol: :( men vi ska dit i 8:an! oh, det e inte kul direkt.. stackars dem som inte var stökiga... om det var nåra såna ja, det fanns såna, som t.ex. jag och några kompisar!men det var inte bara min klass utan den andra 6:an, så det fanns många som var stökiga! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 det lägnsta jag åkt med skolan är till paradisbadet :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 var ligger dt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.