Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 falco power knäcker alla datorer Nej, det är för lätt att vinna med han. Man kan ju vara så himla feg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 feg? hur då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 feg? hur då Om man bara använder Smashattacker som går åt höger/vänster. Det biter ganska bra på datorerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 använder inte de så ofta faktis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Min favorit är fox.... Han är snabb, han når långt med sin pistol och han har bra attacker.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Captain Falcon är jag bäst med men Yoshi är roligast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Min favvo är Ice Climbers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 pikachu äger jag klarade med honom på nummer 50 i event battle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Falco är den svåraste datorn tycker jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Falco är den svåraste datorn tycker jag Falco är faktiskt ganska lätt som motståndare. Ialla fall på level 9. Jag tycker att Luigi kan vara lite klurig ibland, men ibland är han allt för klantig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag är bäst med fox :D varje fight gör jag nåt såhär : <> + b 1-3 gånger , sen ner+b på nåra attacker motståndaren gör , sen gör jag nåra smash attacks :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hehe jag skadar upp dem med fox med <>+b sen kör jag en fire fox och när t.ex mewtwo skickar iväg sin boll med pyskisk energi gör jag neråt och b då dör d oftast =D... Och c spaken används ibland oxå =D Men en av mina nya favvos e link... Så härligt att göra spin atk på ngn i luften så de flyger åt h*lvete! Pilbåge är oxå kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg