Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Öhmmm.... En liten fråga bara.... Hur gör man den attacken så att link slår skitsnabbt? Jag tryckte på A och då gjorde han det... Men sen pröva jag flera gånger men det gick inte.... Hur gör man den attacken?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag brukar trycka många ggr på A knappen så brukar dt gå.. Men använder den inte så ofta.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Öhmmm.... En liten fråga bara.... Hur gör man den attacken så att link slår skitsnabbt? Jag tryckte på A och då gjorde han det... Men sen pröva jag flera gånger men det gick inte.... Hur gör man den attacken?....Såhär , A+a+a+a+a nåt sånt tror jag .. Redigerat 10 Juni 2004 av Naruto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?.... Kanske slött sen snabbare snabbare snabbare hela tin , kan inte testa , orkar inte koppla in GC:et... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 11 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag trycker skitmycket på A knappen men det funkar inte iaf.... Nån som vet exakt hur man gör den?.... Jag bara slår lite så blir det den ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Nyss utklassade jag min kompis och 2 datorer när alla hade 2 liv , de 3 var i team :D fast såklart , datorn var i lvl 4 .. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 September 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Nu tycker jag nog samus e den jobbigaste datoren,hon tar ju grepp hela tiden <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maroon 5 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 jag är ganska bra på ssbm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SEXY_GIRL Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 Jag äger alla med Ness på SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvampen Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 tja SSBM jag tror inte att ni kan klara 3st på lv9 och min favorit karaktär är falco eller ganondorf och SEXI_GIRL spelar vist SSBM är det ett spel för tjejer som är 16 år ?????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 21 September 2004 Rapport Dela Skrivet 21 September 2004 jag har klarat 3stycken som var ilag och dom var dom bästa gubbarna:ganondorf,roy,yuong link.dom var på level9 allihopa.var yuong link.jag är best på ssbm.kan klara vilka som helst typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg