Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 (Typhoon @ 08/11-2004 16:32:23) tja SSBM jag tror inte att ni kan klara 3st på lv9 och min favorit karaktär är falco eller ganondorf och SEXI_GIRL spelar vist SSBM är det ett spel för tjejer som är 16 år ?????????? Man kan visst klara 3 datorer i lag mot sig med lv9! och tjejer som e 16 år kan väll spela SSBM eller? :huh: Jag har gjort det ;) Fast nu mera klarar jag nog bara 2 st 9 och en 7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Det var länge sedan jag körde melee. Men när jag spelade det mest av alla mina spel och det ungefär 2-3 timmar om dagen och blir helt yr så var jag ganska bra. Kunde klara 3 nior i free for all med mig på handikapp 5 och dem på 9.spelar inte så mycket super smash men ska kanske testa lite snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja i free for all. Men det är ju lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja i free for all. Men det är ju lätt. Är det VS asså melee mode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 Ja. Free for all det är ju när alla spelar mot alla. Man ska ha Team och 3 stycken lvl 9. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg