Hoppa till innehåll

Sex & Samlevnad


Gäst Soffan
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 125
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Soffan

Läs här:

Detta är den tid som är före själva penetreringen. Förspel är till för att hetsa upp varandra extra mycket, på olika sätt - det är mycket viktigt och en bra krydda för sexlivet. Det kan innehålla kyssar, hångel och smek över hela kroppen - och eventuellt oralsex (slickande och sugande, mer om det längre ner). Det är nästan den allra viktigaste delen av sex, för det är den som ska göra oss kåta och förbereda våra kroppar för själva sexet. Speciellt för tjejerna som behöver bli blöta (och lite vidgade om hon inte haft sex förut) (visst,tjejen blir lite vidgad av att bara vara kåt men första gången behöver hon oftast lite extra med hjälp av ett eller flera fingrar)så det inte gör ont vid sex. Sex utan förspel kan resultera att tjejen får ont, i alla fall i början, och om man andvänder kondom så brukar den spricka tack vare friktionen (motståndet) som uppstår när tjejen inte är så blöt. Vill man ha en snabbis (ha sex utan förspel) så är ett bra tips att använda kondom och mycket extra glidmedel.

Redigerat av Rowyn
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs här:

Detta är den tid som är före själva penetreringen. Förspel är till för att hetsa upp varandra extra mycket, på olika sätt - det är mycket viktigt och en bra krydda för sexlivet. Det kan innehålla kyssar, hångel och smek över hela kroppen - och eventuellt oralsex (slickande och sugande, mer om det längre ner). Det är nästan den allra viktigaste delen av sex, för det är den som ska göra oss kåta och förbereda våra kroppar för själva sexet. Speciellt för tjejerna som behöver bli blöta (och lite vidgade om hon inte haft sex förut) (visst,tjejen blir lite vidgad av att bara vara kåt men första gången behöver hon oftast lite extra med hjälp av ett eller flera fingrar)så det inte gör ont vid sex. Sex utan förspel kan resultera att tjejen får ont, i alla fall i början, och om man andvänder kondom så brukar den spricka tack vare friktionen (motståndet) som uppstår när tjejen inte är så blöt. Vill man ha en snabbis (ha sex utan förspel) så är ett bra tips att använda kondom och mycket extra glidmedel.

Tack för tipset Rowyn! Då vet jag hur jag ska göra när jag ska ha mig en "Snabbis" :)

Och om ni vill veta om tjejen är "kåt" känn på bröstvårtan ifall den är hård är hon kåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Oralsex är också sånt där som t.ex. en 17 åring med en 13 åring frivilligt.

Hur vet man att tjejen är blöt? Va f** snart blir jag Munk

Nej det är inte Oralsex... Oralsex är att man tjejen suger och pojken slickar.

Det vet man när man ser det. Hahaha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...