Hoppa till innehåll

Sex & Samlevnad


Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

  • Svar 125
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

(0013 @ 09/06-2004 22:25:34)

Tror det... Nu har jag läst den iallafall...

Läter otrevligt med könssjukdomar...

Mycket annat otrevligt...

 

Ps. Jag tycker denna tråden bör bli klistrad som "Viktigt meddelande"

Ring efter kondomblien

bara så du vet så jan man bara ringa efter kondomblien om man bor i Malmö,Stockholm och Göteborg,så jag kan inte ringa efetr den för jag bor i sundsvall.

Och jag trodden man skulle behöva ha lunar för att kunna läsa vad det stod på sidan.

Redigerat av Schassen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Soffan

Kul att några inte skrev att denna tråden var skit dålig och skulle låsas.

Men jag blev inspirerad av det han hade skrivit där och jag lärde mig lite.

Men som sagt detta är lite info för er som inte har haft det än och som ni borde tänka på innan ni gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul att några inte skrev att denna tråden var skit dålig och skulle låsas.

Men jag blev inspirerad av det han hade skrivit där och jag lärde mig lite.

Men som sagt detta är lite info för er som inte har haft det än och som ni borde tänka på innan ni gör det.

Först var ju den här tråden låst.Köpte dú en sån där sak i affären som låser upp?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det är bra att man tar up sånt här för personer som är inte så gamla, typ 10-14 års åldern, eftersom att det är dom som kommer göra framtidens barn, och om ingen vet något om sex eller något så kommer det spridas aids och hiv och andra faliga saker vidare, eftersom dom gamla inte värkar förstå så tycker jag det är bra att man lär dom när dom fortfarnade är i lärbart statium

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker det är bra att man tar up sånt här för personer som är inte så gamla, typ 10-14 års åldern, eftersom att det är dom som kommer göra framtidens barn, och om ingen vet något om sex eller något så kommer det spridas aids och hiv och andra faliga saker vidare, eftersom dom gamla inte värkar förstå så tycker jag det är bra att man lär dom när dom fortfarnade är i lärbart statium

Det där kan man läsa om på så många andra sidor än just fjortissidan Lunarstorm.

 

Man kan söka upp en sexualrådgivare för att verkligen kunna få svar på sina frågor.

 

De som är 10-14 kommer nog att ta reda på det när de är gamla nog.

Om man är mogen nog dvs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...