finaly_man Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Bra fakta att veta detta, ska jag ta vara på när det blir min första gång. man får bara hopaps det blir den jag dag drömmer om. Sök på Advisor på Lunarstorm så komemr ni fram, han heter Advisor på lunarstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2004 Tror det... Nu har jag läst den iallafall... Läter otrevligt med könssjukdomar... Mycket annat otrevligt... Ps. Jag tycker denna tråden bör bli klistrad som "Viktigt meddelande" Ring efter kondomblien då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) (0013 @ 09/06-2004 22:25:34) Tror det... Nu har jag läst den iallafall... Läter otrevligt med könssjukdomar... Mycket annat otrevligt... Ps. Jag tycker denna tråden bör bli klistrad som "Viktigt meddelande" Ring efter kondomblien då bara så du vet så jan man bara ringa efter kondomblien om man bor i Malmö,Stockholm och Göteborg,så jag kan inte ringa efetr den för jag bor i sundsvall.Och jag trodden man skulle behöva ha lunar för att kunna läsa vad det stod på sidan. Redigerat 10 Juni 2004 av Schassen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 skäms du för att prata om sånt här Yoshi^ eller :P länken funkar inte Vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Kul att några inte skrev att denna tråden var skit dålig och skulle låsas. Men jag blev inspirerad av det han hade skrivit där och jag lärde mig lite. Men som sagt detta är lite info för er som inte har haft det än och som ni borde tänka på innan ni gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Kul att några inte skrev att denna tråden var skit dålig och skulle låsas. Men jag blev inspirerad av det han hade skrivit där och jag lärde mig lite. Men som sagt detta är lite info för er som inte har haft det än och som ni borde tänka på innan ni gör det. Först var ju den här tråden låst.Köpte dú en sån där sak i affären som låser upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Han sa ju att han hade snackat med admin, så kanske admin låste upp den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Visste inte han hade fått tillåtelse, så jag låste...nu vet jag att han hade tillåtelse, men Rowyn gjorde en ny tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Japp men det är bra att moddarna gör sina jobb :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag tycker det är bra att man tar up sånt här för personer som är inte så gamla, typ 10-14 års åldern, eftersom att det är dom som kommer göra framtidens barn, och om ingen vet något om sex eller något så kommer det spridas aids och hiv och andra faliga saker vidare, eftersom dom gamla inte värkar förstå så tycker jag det är bra att man lär dom när dom fortfarnade är i lärbart statium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag tycker det är bra att man tar up sånt här för personer som är inte så gamla, typ 10-14 års åldern, eftersom att det är dom som kommer göra framtidens barn, och om ingen vet något om sex eller något så kommer det spridas aids och hiv och andra faliga saker vidare, eftersom dom gamla inte värkar förstå så tycker jag det är bra att man lär dom när dom fortfarnade är i lärbart statium Det där kan man läsa om på så många andra sidor än just fjortissidan Lunarstorm. Man kan söka upp en sexualrådgivare för att verkligen kunna få svar på sina frågor. De som är 10-14 kommer nog att ta reda på det när de är gamla nog. Om man är mogen nog dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Ja... Även om man har sexualundervisning i åttan på min skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.