Gäst Soffan Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Ja jag var iallafall inte ensam om den tanken :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Välkomna till 2000-talet, killar, där även tjejer kan tänka sej för innan. <_< Jag vet att ni är hövliga, men jag tycker ändå ni har ett visst förtryck mot tjejer. *Jag är überfeminist* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Då överlåter vi allt till tjejerna så killarna får softa då. Bättre idé? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Åhh tack för att du påminde mig om dregel. nu får du tamefan skärpa dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 http://www.lunarstorm.se/Advisor det var den sidan han har lakt ner länge på den saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Rowyn @ 12/06-2004 18:41:00) OK fINALY-MAN om jag använder Kondom kanske jag inte blir munk då. Det ärju klart att man ska använda kondom första gången. Men om man är mogen och vill ha barn så ska man inte använda det men om du inte vill ha barn så kan du ju iallafall fixa en flickvän. Draghon: Jo men det viktigaste är att vi killar sköter oss för det är ett ansvar att inte låta tjejen få någon sjukdom eller något sånt. Men det finns nog en sida enbart för tjejer. Skitsamma, så länge jag har mitt lilla roliga skiter jag i resten :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Skitsamma, så länge jag har mitt lilla roliga skiter jag i resten :P Jaha, så du vill typ ha AIDS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) Då överlåter vi allt till tjejerna så killarna får softa då. Bättre idé? Jo det var en bra ide men man man är ju olika :) Redigerat 14 Juni 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Draghon @ 14/06-2004 08:21:44) Skitsamma, så länge jag har mitt lilla roliga skiter jag i resten :P Jaha, så du vill typ ha AIDS? Me åhh tror du alla har AIDS elller HIV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Nej men det är mycket smittsamt och dödligt så hon har en poäng där faktikst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Tack för tipserna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Nej men det är mycket smittsamt och dödligt så hon har en poäng där faktikst. Det man kanske frågar först. Inte typ:-Kom vi har oskyddat Sex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.