t00k Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Kan nån hjälpa mig med att fixa en Public servedr som jag blir admin på???? isåfall maila mig på skate_killen92@hotmail.com jag kan en massa köpscript te cs 1.6 !?!?!?! t.ex. om du trycker på "delete" så får du m4a1/colt i CT och AK47 i T !!! Om ni vill ha script så kan ni skicka ett privat medellande te mig lr skicka ett emjl till skate_killen92@hotmail.com ..... jag kan dom mesta scripten så det e bara att fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Vet du vart man kan fixa Wall Hack ?? :mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 aa de undrar jag också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00k Skrivet 15 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Wh är ett fusk!om ni har counter strike så kan ni göra en egen server!!!ni trycker på play cs lr vad det står och create game!! sen så startar man servern!! sen ska man skriva "sv_cheats 1" tror jag och måste man skriva in ett kommando som jag inte kommer ihåg...men jag ska försöka hitta kommandot så säger jag det till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 När man creatar så creatar man inte en riktig server.......Man andvänder dom oftast till 1 on 1 eller når liknande...... :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SiKaTa Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 www.unkowncheats.com :mrgreen: Och man ska inte skriva "Sv_cheats 1" Maila mig på Pierrerak@hotmail.com :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scream Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 varför meila dig inte nån Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 November 2003 Rapport Dela Skrivet 15 November 2003 Låste dina andra 2 cs inlägg. Ett räcker. La in 2 av dem i första tråden. Tog bort det där om att du erbjöd hjälp. SÅnt behöver vi inte förräns nån frågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 en fråga när jag cratar ett gams så komer det aldrig några vad beror ddet på :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag vet inte om det är så på CS, men har du en brandvägg kan du inte göra en server,, eller ingen vill se den. Eller så vill ingen gå in på servern. Har du inga kompisar som spelar? Försök gå in samtidigt, då när folk ser att de är mer än 1 spelare, kanske dem hänger på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 oki tack ska pröva ps. jag vill vara mrd i en cs klan är ganska dålig och är 13 år :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 E det någon som vet om man måste ha halflife för att spela CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.