Gäst Gollum Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 japp man måste ha HL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 kolla på steampowered.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 JAg behöver osså va med i en Klan. jag är sådär bra. när jag spelar brukar jag vara näst bäst på servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 hehe e nog bätre en dig men man vet inte kanske vill mötta mig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Att skryta sådär anser jag vara spam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 en fråga när man ska köra med sin kommpis hur gör man då jag vet att man går in på netgame ellervad det heter sen på add ip eller vad det stårmen villken när man gör ett game komer de ju fra två ip addreser kan man skriva i consolen vad ip är :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bubbeman Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 vad e Hl :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zigma Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 vad e Hl :? Hl betyder HALF-LIFE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 varför fuska på CS!!! det är ju inge kul nånsing känt hur det känns när andra fuskar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lon Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 varför fuska på CS!!! det är ju inge kul nånsing känt hur det känns när andra fuskar? fuska? exakt va f*n ska man fuska för? :x fuska gör bara n00bs som inte kan spela utan måste vinna med fusk,vilka idioter :| * :evil: ÄR EMOT FUSK :evil: * Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 JAG MED *SKAPAR GRUPP* ANTI ONLINE SPELS FUSK DET GÖR BARA N00000000000000000000000BS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 en fuska på banan AIM_AK-COLT så var det en som prata i headset så sa han : cheater cheater !!! han som fuska gjorde så han fick headshot hela tiden. och så kunde han skjuta genom väggar. själv har jag aldrig fuskat ::: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.