Hoppa till innehåll

Counter Strike


t00k
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan nån hjälpa mig med att fixa en Public servedr som jag blir admin på???? isåfall maila mig på [email protected]

 

jag kan en massa köpscript te cs 1.6 !?!?!?! t.ex. om du trycker på "delete" så får du m4a1/colt i CT och AK47 i T !!! Om ni vill ha script så kan ni skicka ett privat medellande te mig lr skicka ett emjl till [email protected] ..... jag kan dom mesta scripten så det e bara att fråga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Wh är ett fusk!om ni har counter strike så kan ni göra en egen server!!!ni trycker på play cs lr vad det står och create game!! sen så startar man servern!! sen ska man skriva "sv_cheats 1" tror jag och måste man skriva in ett kommando som jag inte kommer ihåg...men jag ska försöka hitta kommandot så säger jag det till dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte om det är så på CS, men har du en brandvägg kan du inte göra en server,, eller ingen vill se den. Eller så vill ingen gå in på servern. Har du inga kompisar som spelar? Försök gå in samtidigt, då när folk ser att de är mer än 1 spelare, kanske dem hänger på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...