MINI_LINK Skrivet 7 September 2004 Rapport Dela Skrivet 7 September 2004 man känner bara stick så är det klart det gör inte ont men jag var lite pirrig precis i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 September 2004 Rapport Dela Skrivet 10 September 2004 f*n va alla verkar vara känsliga på min skola asså dt känns ingeting så länger man slappnar av men dt har inte allmänheten fattat verkar dt som alla sitter och spänner sig då känns dt garanetar Håller med orca asså,det e ju ingenting stelkramsprutan känns ju knappt,skulle typ somna det va ju skönt.. <_< En tjej i min klass börja grina :Pfast vi tog stelkramp i 4:an nu går jag i 6:an ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 (redigerat) Jag går i sexan så jag har tagit den, men igår tog vi en mot mässling, påsssjuka och röda hund, typ alla tjejer va skiträdda, å en höll på och svimma. Men det är ju liksom att man tror att det gör ont, då gör det ont, sitter man å tänker "det kommer säkert göra svinont" så gör det ju det. Redigerat 11 September 2004 av Baranoi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 September 2004 Rapport Dela Skrivet 11 September 2004 LoL, det kändes skönt på nått sätt, tog den för 2 år sen :rambo: :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 sak ta i 4:an 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 12 September 2004 Rapport Dela Skrivet 12 September 2004 Kändes f*n inte ett piss. den i sexsan kändes inget heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.