F.B.K Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) är det någon av er som har varit poå den? jag ska dit i sommar det kommer bli kul ni kan kolla på hemsidan HÄR Redigerat 10 Juni 2004 av F.B.K Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har inte varit på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ne jag har inte varit där jag ska åka till en annan i år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har inte heller varit på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag har spelat i den cupen! Det har varit bland det roligaste jag har varit med om! Du kommer nog också tycka det! Vi åkte ut i kvartsfinalen mot ett mexicanskt lag som heter Sporting club de la Guadelaraja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Om jag skulle spelat Fotboll fortfarande skulle jag åka dit ;) För "näset" (klubben jag gick i) ska dit senare i sommar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Synd att du slutatde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Hur gammal ska man va för att få spela i den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag tror det är 13 år... man spelar på 11-manna-mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Vi är 12,och förra året fick vi inte vara med. man måste vara 12 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.