Hoppa till innehåll

Bf 1942


*REX*

Rekommendera inlägg

Tjaa bra fråga.? Wake Islan och batle of the bulge!! men ja hatar :angry: japanerna dom e så jvla irriterande asså dom bombar hela tin när man sitter i t.ex en kanon så ja har blivigt sur på japanerna å tränat lite å sen asså nu e de apanese slakt hehe :ph34r: :lol: :D :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjaa bra fråga.? Wake Islan och batle of the bulge!! men ja hatar :angry: japanerna dom e så jvla irriterande asså dom bombar hela tin när man sitter i t.ex en kanon så ja har blivigt sur på japanerna å tränat lite å sen asså nu e de apanese slakt hehe :ph34r:

Fast det är kul att vara de ! Deras Chi-ha e coola !
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ni vet den där banan då man är Soviet så kan man ju ta de där typ last bilarna som kan skjuta iväg missiler...aaa de kan man ha de på andra banor eller?

 

Något som är roligt som har hänt med mig på BF är att en gång så var jag en Engineer och då så la jag ner de där bomberna som Engineers har...

Då så kom 3 pansarvagnar och 4 soldadter som var Japan och då så när jag tryckte ner knappen så sprängdes de alla föutom en pansar vagn och då så var det ett Japanskt flyggplan som släppte ner de där stora Missilerna på pansarvagnen så den sprängdes och då tog vi över hela ön!

 

lol...Det där flyggplanet måste ha siktat fel... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...