*REX* Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Vad ska ni göra under sommarlovet?Själv ska jag bada och spela dator. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Bada och åka Norrut! Men annars så ska jag väl jobba och slappa. Måste sköta om våran gård. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Åka till fjällen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 jag ska åka till götakanal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Jag ska åka nortrut jag med! Bor i stockholm, men vi ska följa västar kusten, förbi Liseberg(Göteborg) och lite annat. Sen ska vi tälta jättemånga dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Ska vara hemma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Jag skall till Öland och Skåne. :) Redigerat 10 Juni 2004 av Chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 (redigerat) Skall till finland =| Mumin dalen :lol: LOL Redigerat 10 Juni 2004 av Ruffy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 ska åka ner till ungern och hälsa på släkten! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Har du släkt i Unger`n? Vilken del av din släkt finns där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Har du släkt i Unger`n? Vilken del av din släkt finns där? hela släkten för både mina föräldrar kommr därifrån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 10 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2004 Och jag ska kanske åka till danmark och åka och hälsa på släkten :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.