Ratchet Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag skall åka till Frankrike och vara där i två veckor! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 vi ska vara i Kanada också 2 veckor jag tröttnar och vara länge utomlands ska gå till internet cafe hela tiden och latcha i WWW.FUSKA.SE <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 JAG SKA TILL SKARA SOMMAR LAND OCKSÅ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 JAG SKA TILL SKARA SOMMAR LAND OCKSÅ Det är skitkul där ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 Jag ska resa till Siófok (Ungern), sitta vid datorn och ta det lugnt.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 JAG SKA TILL SKARA SOMMAR LAND OCKSÅ det är jätte kul där man får åka gratis man behöver bara betala tillträde sen får man åka GO-KART Cross alting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 11 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2004 ska åka till Kanada Kanada vill ajg till :( Där bor min kusiner :) next >>> Boring Finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag ska resa till Siófok (Ungern), sitta vid datorn och ta det lugnt.. :) bor din släkt där eller du bara ska dit på semester? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Semester bara, det blir andra gången vi reser till Ungern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Semester bara, det blir andra gången vi reser till Ungern. hela min släkt bor i ungern så jag e ganska mycke i ungern! :rolleyes: siófok e också skönt!alla städer/byar kring balaton sjön e sköna! B) har du varit i Budapest? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag har varit i Budapest ja. Ska vi snacka så här så får vi ta det på PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag har varit i Budapest ja. Ska vi snacka så här så får vi ta det på PM. ok! back to topic->jag ska bada också mycket! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.