Gäst Soffan Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Precis Shaq... Men om man inte har en mobil med färg så måste man köpa en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Precis Shaq... Men om man inte har en mobil med färg så måste man köpa en ny. Ja ghar inte färg på min.Mobiler är till för att ringa med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag kommer att ladda ner låtar och sånt på min också man mest ringa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Hade en kompis som köpte en mobil för 500 för att Snake fans på den.. -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 när jag gick in på Internet med min så hackade den sig och så sa den Här vare varm korv! nä ja skämta :P när jag gick in här kunde jag inte logga in och så blev allt segt så om jag tryckte ner så svarade den cirka en minut senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Hade en kompis som köpte en mobil för 500 för att Snake fans på den.. -_- va smart... :lol: <_< men man köper mobiler för vad dem kan och för att ringa självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Silver Star @ 13/06-2004 21:32:57) Hade en kompis som köpte en mobil för 500 för att Snake fans på den.. -_- va smart... :lol: <_< men man köper mobiler för vad dem kan och för att ringa självklart! man kan ju bara gå in på fuska.se ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Shaq @ 13/06-2004 21:46:02) (Silver Star @ 13/06-2004 21:32:57) Hade en kompis som köpte en mobil för 500 för att Snake fans på den.. -_- va smart... :lol: <_< men man köper mobiler för vad dem kan och för att ringa självklart! man kan ju bara gå in på fuska.se ;) ja, man kan gå in i nadra sidor också! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.