Kexx3 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag vill vara med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Mr_x och mr_fusk är samma användare(tror jag) båda fyller ju år på samma dag Det verkar så efter som att de aldrig är inne samtidigt!Är det olagligt att ha två användare? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (Ratchet @ 12/06-2004 20:39:05) Mr_x och mr_fusk är samma användare(tror jag) båda fyller ju år på samma dag Det verkar så efter som att de aldrig är inne samtidigt! Är det olagligt att ha två användare? japp!man bryter mot en regel då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 om ni skickar poäng till mig då kommer va att ha råd nån gång Du kanske skall kolla om det är nån som vill styra gruppforumet tillsammans med dig, så går det kanske fortare att spara till ett gruppforum för ett KA forum är en bra idè! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magan Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Jag kanske vill vara med men det är bara det att jag har så mycket minus i poäng :( oockså att jag kan inte gå in på fucka.se hemma för min brorsa har och en kompis har larvat sig hemma hos mig så dom fick fem varningar och då gick det inte att gå in på fuska.se :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 1.Mr_fusk(ledare) 2.Donald Duck(hedersmedsdlem) 3.Ratchet 4.Grozzer 5.Chaos 6.Yoshi^ 7.silverstar Vill nån hjälpa mig styra forumet så skriv här jag väljer sen slumpmäsigt ut en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) dU BORDE INTE FÅ POÄNGEN mR_FUSK, DU HAR JU minus, så ge dom till någon annan, jag vill vara med Oppps Caps lock Redigerat 13 Juni 2004 av Flamed Jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 1.Mr_fusk(ledare) 2.Donald Duck(hedersmedlem) 3.Ratchet 4.Grozzer 5.Chao 6.Yoshi^ 7.silverstar 8.Flamed jirachi Vill nån hjälpa till att styra användargruppen så skriv här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 1.Mr_fusk(ledare) 2.Donald Duck(hedersmedlem) 3.Ratchet 4.Grozzer 5.Chao 6.Yoshi^ 7.silverstar 8.Flamed jirachi Vill nån hjälpa till att styra användargruppen så skriv här vad ska dem personen göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) (Mr_fusk @ 12/06-2004 12:41:17) Om vi blir många kan vi samla ihop till ett gruppforum! Men vi behöver ju inte bara handla om Kalle Anka. Vi kan ju ha ett som typ zonen. japp det kan vi jo det är bättre med KALLE anka så man menar att man vill vara medlem för man gillar KALLE ANKA.en SERIÖS medlem.Mr.Fusk jag har mycket poäng jag sammlar ihop mycket sen när jag har fåt över 1000 så ger jag ok ska sälja mina 4 Hjul Redigerat 13 Juni 2004 av Donald Duck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Destiny Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (Donald Duck @ 13/06-2004 11:21:17) (Mr_fusk @ 12/06-2004 12:41:17) Om vi blir många kan vi samla ihop till ett gruppforum! Men vi behöver ju inte bara handla om Kalle Anka. Vi kan ju ha ett som typ zonen. japp det kan vi jo det är bättre med KALLE anka så man menar att man vill vara medlem för man gillar KALLE ANKA.en SERIÖS medlem.Mr.Fusk jag har mycket poäng jag sammlar ihop mycket sen när jag har fåt över 1000 så ger jag ok ska sälja mina 4 Hjul japp du måsta ha ca 1500P till Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 men jag blir medlem efter vi gjort gruppen då ger jag typ 300 poäng därför jag sammlar till skuggeffekt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg