Gäst PoisoN Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 (redigerat) i ett fusk stog det att man skulle ladda ner desertcombat moden till battlefield 1942 om man ladda ner moden fick man en helickopter men när jag laddade Desertcombat moden till battlefield1942 så fick jag ingen helickopter hur ska jag göra för att det ska funka??? :huh: Redigerat 12 Juni 2004 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Har också testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 12 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2004 Vart hittar man den Modden? Vaddå blir det Helicoptrar istället för flyggplan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 jag minns inte var man hittar moden. det finns en hemlig flygplats i gazala om man ladar ner moden så får man en helickopter till den hemliga flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 snälla någån hjälp mig :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag är inte säker men den hemliga basen finns nog på andra sidan havet i banan som du sa lite högre upp (gazala).. Jag vet att den finns för jag har vart där. eller jag vet inte om den va där men det va en tropisk ö eller en öken bana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag tror inte det funkar, det låter iaf märkligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag är inte säker. var kan man ladda ner d? jag kan testa på mitt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) jag tror det va på hmmm.......jag e inte helt säker men prova här Redigerat 16 Juni 2004 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 känner ni till desert combat det e en för bettring på bf man kan ladda ner den hos www.desertcombat.com tror jag.då finss det jet plan och helicoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag håller på att ladda ned desertcombat nu.. den och massor av andra moddar finns på www.bfcentral.se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) ... Redigerat 3 Oktober 2004 av Mandarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.