Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) ... Redigerat 3 Oktober 2004 av Mandarin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) JAG VET ATT DET ÄR EN J*ÄVLA MOD MEN DET STOG I ETT FUSK HÄR PÅ FUSKA.SE :angry: :angry: :angry: :angry: FÖRESTEN DET FUNKAR NU MAN SKA HA BF VERSION1.6 JAG LADDADE NER DEN MAN HAR NÄSTAN HELIKOPTER I VARJE BANA ; Redigerat 17 Oktober 2004 av kalle_anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Mandarin, du är ju helt j*vla körd!!! vi vet ju att det är en mod, jag vet der iaf, har jag sagt något annat? NEJ!!så du kan ju bara dra åt hellvete! och vafan har n00bs med detta att göra? (j*vla inavlade unge!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag har kört Battlefield Desertcombat. Och jag har inte sätt en enda helicopter. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Ni måste tanka ner modden, installera den och sedan ska ni gå in i BF och ladda den. Sen kan ni spela banor som tex Gazala där finns det helicoptrar i massor. Både på iraks och USAs sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (redigerat) Inga fusk som jag har testat på bf1942 har funkat!!!!!!!!! :( :angry: :( :angry: det finns helikoptrar om du uppdaterar bf1942 till 1.6 där fins en bana som heter RAID ON AGHEILA där finns helikoptrar!!!!!!!!!!!! ;) Redigerat 20 Juni 2004 av bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Och så tar vi det lungt här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 vad e det för konstigt du har skrivit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 3 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2004 vem :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 vad har mandarin gjort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The-one-&-only Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 eller hur, de två inläggen efter var inte heller så ''lätta'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2004 vad har mandarin gjort... han skrev massor med s*it t.ex NI E JU HELT JÄ*LA KÖRDA DET E EN MOD. sen har han ändrat inlägget och bara skivit tre punkter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.