Hoppa till innehåll

Admin

Gäst Donald Duck

Rekommendera inlägg

Gäst Donald Duck

admin kan du inte göra det här lite strängare jag brukar se många som säger fel forum onödigt inlägg fast dem skriver ändo men dem anmäler inte kan du inte göra det strängare så alla skärper sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sånt där är inget farligt, värre och det är nån som svär, spammar i ett forum eller i flera, utrycker sej dumt i längden eller vad som behövs för varning, det är upp till Mods, admin har nog annat att göra, därför finns det Mods.

Redigerat av finaly_man
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sånt där är inget farligt, värre och det är nån som svär, spammar i ett forum eller i flera, utrycker sej dumt i längden eller vad som behövs för varning, det är upp till Mods, admin har nog annat att göra, därför finns det Mods.

jag tycker inte det e fel att svära i forumen!

fast jag göär det aldrig ändå för jag e rädd att admin och mods ska bli arga!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

admin kan du inte göra det här lite strängare jag brukar se många som säger fel forum onödigt inlägg fast dem skriver ändo men dem anmäler inte kan du inte göra det strängare så alla skärper sig.

Vad är det med dig donald-duck?Tror du att du är mod eller vadå?

Du startar ju såna här trådar hela tiden,Admin och modsen gör ett bra jobb,och det är väl inte ditt problem att dom inte skärper sig,eller hur?

Redigerat av Yoshi^
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Xade @ 16/06-2004 01:24:40)

jag tycker inte det e fel att svära i forumen!

fast jag göär det aldrig ändå för jag e rädd att admin och mods ska bli arga!

Om man nu ska svära får du censurera, eller får du en personlig varning mej ;) :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...