Gäst Donald Duck Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 admin kan du inte göra det här lite strängare jag brukar se många som säger fel forum onödigt inlägg fast dem skriver ändo men dem anmäler inte kan du inte göra det strängare så alla skärper sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 Det står inget i reglerna om vilket Forum så jag se ringen anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 (redigerat) Sånt där är inget farligt, värre och det är nån som svär, spammar i ett forum eller i flera, utrycker sej dumt i längden eller vad som behövs för varning, det är upp till Mods, admin har nog annat att göra, därför finns det Mods. Redigerat 13 Juni 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 13 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2004 det e därför det finns regeln §1.11... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Sånt där är inget farligt, värre och det är nån som svär, spammar i ett forum eller i flera, utrycker sej dumt i längden eller vad som behövs för varning, det är upp till Mods, admin har nog annat att göra, därför finns det Mods. jag tycker inte det e fel att svära i forumen! fast jag göär det aldrig ändå för jag e rädd att admin och mods ska bli arga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) admin kan du inte göra det här lite strängare jag brukar se många som säger fel forum onödigt inlägg fast dem skriver ändo men dem anmäler inte kan du inte göra det strängare så alla skärper sig.Vad är det med dig donald-duck?Tror du att du är mod eller vadå?Du startar ju såna här trådar hela tiden,Admin och modsen gör ett bra jobb,och det är väl inte ditt problem att dom inte skärper sig,eller hur? Redigerat 16 Juni 2004 av Yoshi^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (Xade @ 16/06-2004 01:24:40) Sånt där är inget farligt, värre och det är nån som svär, spammar i ett forum eller i flera, utrycker sej dumt i längden eller vad som behövs för varning, det är upp till Mods, admin har nog annat att göra, därför finns det Mods. jag tycker inte det e fel att svära i forumen! fast jag göär det aldrig ändå för jag e rädd att admin och mods ska bli arga! Om man nu ska svära får du censurera, eller får du en personlig varning mej ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 jag tycker det är bra som det är..varför ska det bli strängare? det är väl upp till oss själva om vi tänker bete oss som folk eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 håller helt med... Om någon löjla´r sig här, så bryr man sig inte om den personen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag tycker att det e ändå strängt! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det beror på om man spammar eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 det blir ju en massa spam t.ex FEL FORUM det kallas spam varför har admin gjort funktionen ANMÄL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.