Bubblar Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0 kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saln Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0 kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara :wink: Gå in på download.com. Där hittar du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 när jag gick in i den där sidan som admin säger man kan göra sidor så stog det du måste betala 400 kr per år konstit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 de där me ikoner de e spion program som du fått i datorn..ladda hem ad-aware 6.0 kommer inte ihåg sidan men sök på google.de e typ som ett virus program. å ta bort de bara :wink: Vad "spionerar" dem pogrammen på då?? Jag har absolut inget viktigt i min dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 nja inte riktigt :D inget farligt men datorn segar å så tror ja men ladda hem de programet bara så kommer de bort (om du har fåt de) iaf om du kom upp konstiga ikoner :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Jag har råkat gått in på den sidan en gång det stog att det var en sex sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 d e dom med modem som drabbas om man går in på nåt sånt tror dom spårar eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 d e dom med modem som drabbas om man går in på nåt sånt tror dom spårar eller nåt sånt Jag tror det finns en sak man kan ladda ner på konsumentverket som stoppar det. Ladda bara ner den om du har modem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Men vänta lite, den installationen kräver ju att man har Mac dator typ, det står nåt sånt, isåfall kan inte installationen funka för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dagis_barn Skrivet 4 December 2003 Rapport Dela Skrivet 4 December 2003 du ska inte va oroli de har hänt mej för typ 3-4 månader sen lr nått men de har inte fått nån räkning :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag har redan blivi drabbad jag gorde som katten gorde en icon var SMSKUL det stod i tidningen för länge sen att om man gick i på till exempel cheat planet eller snyggast då komer SMSKUL upp sen hände det något knas grrrrrrrrrrrr :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 5 December 2003 Rapport Dela Skrivet 5 December 2003 jag har redan blivi drabbad jag gorde som katten gorde en icon var SMSKUL det stod i tidningen för länge sen att om man gick i på till exempel cheat planet eller snyggast då komer SMSKUL upp sen hände det något knas grrrrrrrrrrrr :evil: Ja det var SMSKUL + 2 andra mycket helsjuka program. Men om ni fått detta gå in i den här datorn för det ligger nån knäppig fil där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.