finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Sveriges Nationalsång (kan den ej) och Visa vid vindens ängar. (skolavslutningen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 den gills väl inte som sommar sång, det e en national sång ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jo men den tillhör lite av sommaren. Och nästan alla skoler sjunger ju dne på skolavlsutningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Gyllene Tiders alla låtar............ :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 sommartider äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Detta kanske låter konstigt men, Red Hot Chili Peppers "Can´t Stop" Jo, Robyn har ätt många låtar som jag tycker är "sommriga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Den gick nåt sånt här (min favvo sommar sång): I like the flowers,I like the daffodills,I like the mountains,I like the rolling hills,I like the fireside,when the light is low. Bom didiadi,bom didiadi,bom didiadi,bom didiadi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Nationalsången är ju visst somrig, vi sjöng Visa vid vindens ängar, kan hela: "Det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 15 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2004 Nationalsången är ju visst somrig, vi sjöng Visa vid vindens ängar, kan hela: "Det går en vind över vindens ängar, det fladdrar till i en tyllgardin..." Jag gillar Sommartider" som sommarlåt.... Nationalsången rockar den med, men den räknas ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 National Sång är klart den bästa !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Ingen som Tycker om "En Kväll I Juni"? "Han tog av sig sin kavaj. Sparka av sig båda skorna och så spotta han ut snusen och sa min sköna får jag lov?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.