Gäst 007 Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Jag är på banan doom_comm och jag är på ett ställe där man ska använda tre olika grejer en röd en blå och en grön...men den stora maskinen som öppnar något tror jag den är offline... hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 då passar jag på och skriver vad jag vill ha hjälp med den banan som man ska möta tavion och dessan för första gången hur öppnar man dörren som är låst högst upp där vid det rummet där många AT-ST finns och bara står det snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 007 Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 är det ingen som kan hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 tryck på shift och § och skri sedan "devmapall" och sedan noclip då kan du gå igenom dörren utan att behöva låsa upp!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 tryck på shift och § och skri sedan "devmapall" och sedan noclip då kan du gå igenom dörren utan att behöva låsa upp!!!!!! Men hallå för mig funkar det inte ska man trycka på enter efter man har skrivit in koden? :cry: :cry: :cry: :frown: :frown: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 hallå kan ingen svara? PS: Detta är omöjligt! Jag är :new_newbie: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dan92 Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 om du kollar upp ser du ett slags rum, dit ska du, sen ska du gå på kanten och trycka på en panel, då står det ´´data uppload´´ då kan du gå ner igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 ja.man ska trycka på enter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=ARAGORNO=- Skrivet 24 December 2003 Rapport Dela Skrivet 24 December 2003 JAG vet några fusk antagligen så tryker man på shift+§ eller så trycker man så här § bara: DET SKA KOMMA FRAM EN LITEN FUSK RUTA DER SKA DU SKRIVA DEVMAPALL OCH TRYCKA ENTER FUSK KODER GOD:ODÖDLIG NOCLIP:SVÄVAR IGENOM VÄGAR SABERCOLOR GREEN: DET BLIR GRÖN FÄRG PÅ LASERSVÄRDET GIVE ALL:ALLA VAPEN OBS NÄR DU SKRIVER SABERCOLOR GREEN ´DÅ KAN DU SKRIVA SABERCOLR RED OCH SABERCOLOR YELLOW OCH MASSOR AV ANDRA FÄRGER DÅ BLIR LASERSVÄRDET ANDRA FÄRGER: TACK FÖR MIG HOPPAS DET BLIR TILL ANVÄNDNIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robby_cool Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 HEJ ALLA JAG VILL VETE EN ADRESS JEDIKNIGHTII.COM LR NÅTT DÄR KAN MAN LADDA NER MODZ SKINS Å BANOR M.M! MAILA SVAREN TILL MIG [email protected] :new_newbie: :new_newbie: :new_newbie: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robby_cool Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 vill även veta massor av... comands till multi player kul å styla sig ni vet själva hur d e! jag vill verkligen d!!!!! :P men men men så här kan man ju inte gö för att få poäng eller hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 till robby_cool sidan heter jediknightii.net och där kan man lada ner banor skins svärd mm jag har ganska många såna så min dator är lite seg :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.