Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Nån som såg på fotbolls-em i lördags och söndags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Kollade på Frankrike-England delvis, fotboll är tråkigt. Hejade på Frankrike från början. :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag med. det blev en fiasko för england i slutet. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag såg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 jag med. det blev en fiasko för england i slutet. :lol: Skojar du! Zidane gjorde ju mål på frispark och straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst blackwargreymon Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (redigerat) han suger. Redigerat 14 Juni 2004 av blackwargreymon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 (Flamed Jirachi @ 14/06-2004 17:38:03) jag med. det blev en fiasko för england i slutet. :lol: Skojar du! Zidane gjorde ju mål på frispark och straff. Men det var Henrys förtjänst ! Och David james förstås :D Straffen alltså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 han suger. Jag undrar vem det är som suger <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 nu blev du lika mellan danmark och italien de visar ju vilken form danmark har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 nu blev du lika mellan danmark och italien de visar ju vilken form danmark har! Strax börjar sverige matchen :D *Jättespänd* Vilka tror ni vinner grupp C ? jag tror Sverige och Italien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 Jag vet inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2004 otroligt att mitt fina grekland slog portugal :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.