Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Fast det var bara ett förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 tjena tänkte starta en reptil klubb dom som vill bli medlem måste bli vänn med mej så jag kan håll reda på medlemmar vi snackar reptiler i olika ämmnen ni kanske donerar lite points om ni gör det så kan vi medllemmar få ett reptil forum har jag hör ´t kuul va nån som vill vara me :cool: Jag är gärna med i en "reptil" klubb, men jag har tyvärr inga större summor poäng. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Man kan starta en klubb och man måste inte köpa ett gruppforum. Man kan ha ett gruppforum om att snacka saker i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Okej, då vet jag. Jag tycker inte det behövs gruppforum, det går bra att snacka i PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Man får inte ha 2 användare, läs reglerna. http://forum.fuska.se/index.php?act=boardrules Jodå, men inte med samma dator..? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Läs reglerna, där står att man inte får ha 2 användare. Mer sår där inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 hoppas du får en varning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.