Hoppa till innehåll

Nintendo Ds Vs Psp

Kexx3

Rekommendera inlägg

Nintendo DS och Psp har väl ungefär lika snygg grafik,men jag tror DS kommer att vara lite bättre för dom kommer ju ha dom gamla klassikerna och idén med två skärmar var ganska bra så jag tror på NINTENDO DS

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

DS!..... Med två skärmar och touch-screen så kommer den att bli skitbra!..... Batteritiden på psp är skit.... Sony har till och med sagt att det är meningen att man ska spela inomhus.... Och jag tror att psp kommer att kosta skitmycket..... Jag har läst i gamereactor att microsoft kommer att göra spel till ds....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Specsen på PsP:n är en aningen högre än N:DS.. Men det känns som helt annan hårdvara när man kör ds på plats iallafall enligt SP(Super Play) Men jag tror på PSP Mp3... yummy

Vi får se hur det går /Me följer striden!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte så konstigt att Microsoft kommer göra spel till DS, dom vill ju inte ge spel till deras konkurrent Sony, GC ger ju ingen konkurrens alls :P

Haha....jättekul... Dem gör spel till ds för att dem vill krossa sony tillsammans med nintendo.... Så att sony går i konkurs!....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tror på DS!

(som sagt jag tror vissa kommer att köpa PSP bara för att man kan spela upp filmer och MP3

Ja.... Det kommer dem flesta att tänka på.... Men om man nu helst ska andvända den inomhus..... Så kan man ju andvända sin egna dvd och se på en större tv..... Eller lyssna på musik på sin egen stereo... Så man har ju ingen stor andvändning av dem iaf..... Redigerat av Link64
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...