FuskFreddie Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag kan bara spela träning hur gör jag? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Har du CS 1.5 ?? Tryck på "Play CS" och sen på "LAN" eller "Internet games" LAN= Local Area Network - du spelar mot andra som är inkopplade på ett nätverk eller bot match - om du har botar. Internet games= Du spelar mot andra över internet - ADSL eller bredband rekomenderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Öhh jag har cs från half life generation.Var kan man få botar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 ladda ner steam, sen kan du lira 1.6. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mandarin Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 http://www.fileplanet.com/files/110000/111177.shtml DU SKA HA POD BOTS !! De är de ända botarna som e bra !! Om du har från half-life generation så e det nog CS 1.5 du har !! OCH DU BEHÖVER INTE BETALA FÖR ATT LADDA NÅTT FRÅN FILEPLANET !! SERVRARNA HÖGST UPP ÄR HIGH-SPEED SERVERS SOM MAN MÅSTE BETALA FÖR MEN LÄNGRE NER FINNS PUBLIC SERVERS !! men du behöver göra ett account på file planet om du inte har ett !! Men det e enkelt tryck bara på servern du ska ladda från, då kommer en sida upp där du kan registrera dej !! Högre upp på den sidan kan man logga in om man har ett account genom att skriva in sitt lösen ord och e-mail !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 16 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Nu har jag padbot 2.5 men kan bara spela träning!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 samma problem som jag! går inte att ändra skaffa steam då funkar det!!!!!!!!!!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jo, på så sätt är steam bra..men det laggar ju hela tiden..och det är ju inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
karate_jag Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag vet inte exakt hur du gör men du går in på play cs sen på lan eller internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 http://www.fileplanet.com/files/110000/111177.shtml DU SKA HA POD BOTS !! De är de ända botarna som e bra !! Om du har från half-life generation så e det nog CS 1.5 du har !! OCH DU BEHÖVER INTE BETALA FÖR ATT LADDA NÅTT FRÅN FILEPLANET !! SERVRARNA HÖGST UPP ÄR HIGH-SPEED SERVERS SOM MAN MÅSTE BETALA FÖR MEN LÄNGRE NER FINNS PUBLIC SERVERS !! men du behöver göra ett account på file planet om du inte har ett !! Men det e enkelt tryck bara på servern du ska ladda från, då kommer en sida upp där du kan registrera dej !! Högre upp på den sidan kan man logga in om man har ett account genom att skriva in sitt lösen ord och e-mail !! Nej till Half-Life Generation så följer bara Counter-Strike 1.0 med som synd är Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 (b @ 19/06-2004 18:25:29) http://www.fileplanet.com/files/110000/111177.shtml DU SKA HA POD BOTS !! De är de ända botarna som e bra !! Om du har från half-life generation så e det nog CS 1.5 du har !! OCH DU BEHÖVER INTE BETALA FÖR ATT LADDA NÅTT FRÅN FILEPLANET !! SERVRARNA HÖGST UPP ÄR HIGH-SPEED SERVERS SOM MAN MÅSTE BETALA FÖR MEN LÄNGRE NER FINNS PUBLIC SERVERS !! men du behöver göra ett account på file planet om du inte har ett !! Men det e enkelt tryck bara på servern du ska ladda från, då kommer en sida upp där du kan registrera dej !! Högre upp på den sidan kan man logga in om man har ett account genom att skriva in sitt lösen ord och e-mail !! Nej till Half-Life Generation så följer bara Counter-Strike 1.0 med som synd är nej 1.4 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 (WeepingWonder @ 19/06-2004 22:56:05) (b @ 19/06-2004 18:25:29) http://www.fileplanet.com/files/110000/111177.shtml DU SKA HA POD BOTS !! De är de ända botarna som e bra !! Om du har från half-life generation så e det nog CS 1.5 du har !! OCH DU BEHÖVER INTE BETALA FÖR ATT LADDA NÅTT FRÅN FILEPLANET !! SERVRARNA HÖGST UPP ÄR HIGH-SPEED SERVERS SOM MAN MÅSTE BETALA FÖR MEN LÄNGRE NER FINNS PUBLIC SERVERS !! men du behöver göra ett account på file planet om du inte har ett !! Men det e enkelt tryck bara på servern du ska ladda från, då kommer en sida upp där du kan registrera dej !! Högre upp på den sidan kan man logga in om man har ett account genom att skriva in sitt lösen ord och e-mail !! Nej till Half-Life Generation så följer bara Counter-Strike 1.0 med som synd är nej 1.4 ! Nej det är 1.0 min granne har det t.om sen får man ladda hem eller köpa eller vad man nu ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.