Quakerfrog Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 hmm .. den var lol .. men asså . låna bf1942 på typ videohallen lr nå o kopiera av alal filer o sätt i bf maåppen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Jag skulle köpa ett nytt istället.. DET ÄR JU LAGLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 om du har satt på en etikett själv (vilket vore ootroligt dumt om du hade köpt spelet) så kan det bli obalans och cd börjar wobbla och tillslut så blir det många små cd bitar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 För at hindra att sådant händer håll cdspelarens hastighet under 52x. Om du har nero andvänd cdspeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 men.. ibland kan d va så att cd-spelaren snurrar för fort så skivan inte klarar av d, och då .. sprängs den :unsure: lite konstigt uttryck kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 jag tror han fattar nu, men om datorn var ny och CD var repfri så tror jag nog att han kanske slog till datorn (av mistag) eller något så CD fastnade, och när datorn sedan startade så slet den sönder (om du kan köra med både 1 och 2 som cd så är det ju inga problem förutom att du förlorade den ena CD:n) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Du bör nog ändå kontakta tillverkaren av spelet. Du lär med största sannolikhet få en helt ny skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.