ville10 Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) 100% att jag köper det om det blir bättre grafik. 60% att jag köper det om det ser ut så där. Redigerat 16 Juni 2004 av ville10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Jag tänker köpa det.även om det är ful grafik!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Surfade runt lite på olika nintendo sidor och hittade att de skulle släppa Super Smash Bros Advance (som dom visade lite av på E3 mässan) till fjärde kvartalet i SSBA (super smash bros advance) så ska man kunna vara ca 25 karaktärer var av de flesta är med i SSBM (super smash bros meelie) som ni ser här under är karaäktererna http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/brosadvancechar.jpg Spelet går och spela upp till 4 spelare med link cable sen så finns de vanliga story mode nått sånt och ca 30 events i event mode advanture mode finns inte på SSBA tyvärr Så en bild nu när alla är kopplade med varandra till matchen och spelar lite.. mer är inte avslöjat ännu av nintendo och kommer förhoppnings vis senare! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/ssbafight.jpg Varför skulle det vara NES grafiken på Gameboy Advance? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 det måste vara fejk...... grafiken på gubbarna måste gå och få bättre .....och på super play dvd tex nämner dom inget om detta spel eller någon annanstans :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son-johan Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Allting ser ju ut att va inklistrat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 (redigerat) svar till FOX: du kan ladda ner en emulator och ladda ner alla spel från §1.3 ladda ner shareaza sen winrar sen kan du böja ladda ner .jag har laddar ner golden sun1,2 advance wars 2 m.m alla bra spel finns :kung: Redigerat 17 Juni 2004 av Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 :meddum: ja men gba har ju mindre skärm än bilden . det blir ju mindre och snyggare. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 Allting ser ju ut att va inklistrat :cool: hjälp mig på golden sun 1 hur bryter man trädförtrollninge i kolima? snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 16 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2004 de här spelen kan du ladda ner på games2play.net Advance Rally Advance Wars Advance Wars 2 Altered Beast Army Men Advance Army Men Operation Green Baldurs Gate - Dark Alliance Banjo Kazooie - Grunty's Revenge Beyblade - Ultimate Blade Jam Blender Bros Bomberman Max 2 Blue Bomberman Max 2 Red Bomberman Tournament Boulder Dash EX Breath of Fire 2 Caesar's Palace Advance Castlevania - Aria of Sorrow Castlevania - Circle of the Moon Castlevania - Harmony Of Dissonance Chessmaster Chu Chu Rocket Colin McRae Rally 2.0 Contra Advance Crash Bandicoot - The Huge Adventure Crash Bandicoot 2 - N-Tranced Crash Bandicoot XS Crash Nitro Kart Crazy Taxi - Catch A Ride Crouching Tiger Hidden Dragon Cruisin Velocity Dave Mirra Freestyle BMX 2 Defender of the Crown Demikids Dark Version Demikids Light Version Digimon Battle Spirit Digimon Battle Spirit 2 Dokapon Donkey Kong Country Doom Dragon Ball Z - Legacy of Goku Dragon Ball Z - Taiketsu Dragon Ball Z - The Collectible Card Game Dragon Ball Z - The Legacy of Goku 2 Driver 2 Advance Earthworm Jim F-Zero Maximum Velocity Final Fantasy Tactics Advance Final Fight One Fire Emblem Fortress Froggers Adventures - Temple of the Frog Game and Watch Gallery Advance Gauntlet - Dark Legacy Golden Sun Golden Sun 2 - The Lost Age GT Advance 3 - Pro Concept Racing Harry Potter Quiddith World Cup Harvest Moon - Friends Of Mineral Town Hot Potato Hot Wheels Velocity X Jackie Chan Adventures Jet Grind Radio Kirby - Nightmare in Dreamland Kuru Kuru Kururin Lady Sia LEGO Drome Racers Lord of the Rings - The Return of the King Lord Of The Rings - The Two Towers Lufia - The Ruins of Lore Lunar Legend Mario and Luigi - Superstar Saga Mario Kart Super Circuit Mario vs Donkey Kong Max Payne Medabots AX - Rokusho Version Medabots Metabee Version Megaman and Bass Megaman Battle Chip Challenge Megaman Battle Network Megaman Battle Network 2 Megaman Battle Network 3 Blue Megaman Battle Network 3 White Megaman Zero Megaman Zero 2 Metroid Fusion Metroid Zero Mission Midnight Club Street Racing Monster Rancher Advance Mortal Kombat Advance Mortal Kombat Deadly Alliance Motocross Maniacs Advance Namco Museum Need For Speed Underground No Rules Get Phat Phantasy Star Collection Pinball Of The Dead Pokemon Pinball Ruby and Sapphire Pokemon Ruby Pokemon Sapphire Prince of Persia - The Sands of Time Prince of Tennis - Stylish Silver Rainbow Six Rogue Spear Rampage Puzzle Attack Rayman 3 - Hoodlum Havoc Rayman Advance Ready 2 Rumble Boxing - Round 2 Robot Wars - Advanced Destruction Rugrats - Castle Capers Sega Smash Pack Serious Sam Advance Shaun Palmers Pro Snowboarder Sheep Shining Soul Shining Soul 2 Shrek - Swamp Kart Speedway Sonic Advance Sonic Advance 2 Sonic Advance 3 Sonic Battle Sonic Pinball Party SpongeBob SquarePants - SuperSponge Spyro - Season of Ice SSX - Tricky Star Wars Episode II - Attack Of The Clones Street Fighter Alpha 3 Strike Force Hydra Super Dodgeball Advance Super Mario Advance Super Mario Advance 2 - Super Mario World Super Mario Advance 3 - Yoshi Island Super Mario Advance 4 - Super Mario Bros 3 Super Monkey Ball Jr Super Puzzle Bobble Advance Super Street Fighter 2 Turbo Revival Swords of Mana Tactics Ogre - The Knight of Lodis Tekken Advance The Incredible Hulk The Simpsons - Road Rage The Sims - Busting Out Tom Clancy's Splinter Cell Tony Hawk Pro Skater 3 Tony Hawk Underground Top Gear GT Championship Top Gun Firestorm Advance Van Helsing Wario Land 4 WarioWare Inc WWE - Road to Wrestlemania X8 X-Men - Reign Of Apocalypse Yu-Gi-Oh - Dungeon Dice Monsters Yu-Gi-Oh - Eternal Duelist Soul Yu-Gi-Oh - The Sacred Cards Yu-Gi-Oh - World Championship Tournament 2004 Yu-Gi-Oh - World Wide Edition Zelda - The Four Swords Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) Okej beklagar att jag måste säga detta -_- MEN ALLT ÄR FEJKAT AV MIG xD :visslar: (blir nog riktigt hatad nu) :bah: Redigerat 17 Juni 2004 av Kakanrott Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Kunde man väll nästan förstå... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Okej beklagar att jag måste säga detta -_- MEN ALLT ÄR FEJKAT AV MIG xD :visslar: (blir nog riktigt hatad nu) :bah: Jag visste det... Du skulle inte laddat upp det när du hittade en bild på internet... så jag var 70 % på att du hade fejkat det ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg