Rallypacker Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 På min skola kan man köpa snus och ciggaretter svart + musik på braända skivor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 vi kan inte köpa nått svart i våran skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 finns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång... Hehe, det kan du få böter för =P.. Det kallas häleri =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 (redigerat) Nja det förekommer inte någon olaglig försäljning i vår skola.Samma sak med min skola... Redigerat 17 Juni 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Vi hade en fritidsgård där man kunde köpa godis men inte nu för är det ett fritids. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 vi har en cafeteria också....tappar man bort en penna kanske man kan köpa tillbaka den sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 vi har en cafeteria också....tappar man bort en penna kanske man kan köpa tillbaka den sedan Köpa tbx sin penna, komiskt :lol: Ingenting sånt var det när jag gick i sexan, i sjuan vet jag inte? Finns iaf en laglig cateteria, där man kan köpa, mackor, dricka, godis, frukt och sånt. Sen finns det morgon-tidningar, tv, biljard och två andra spel. Och en toa ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Sprit och öl :visslar: Och jag är den som säljer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Öh... okej!? Känner inte till nåt sånt på min gamla skola (ska börja gymnasiet till hösten...). Fast det förekom nog, eftersom det inte finns någon enda form av försäljning på skolan. Killarna brukade smita bort till Preem (ett par hundra meter bort) för att köpa godis - fast det fick de inte, så det brukade bli problem för dem när lärarna fick reda på det. Förbjudet att lämna skolans område... För ett antal år sedan brukade en klass sälja glass, men det slutade de med. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 I en skola i stan jag bor i så sålde dom Gräs. Men det var egentligen bara att ta från en växt i huvus Entren. När dom dom bort den försvann handeln. Skit jag fick ju inte ens prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 I en skola i stan jag bor i så sålde dom Gräs. Men det var egentligen bara att ta från en växt i huvus Entren. När dom dom bort den försvann handeln. Skit jag fick ju inte ens prova Menar du vanligt gärs eller? Det finns dom som säljer ciggaretter till dom som röker i t.ex. 7, 8 och 9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Nej Marijuana menade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.