Nafrali Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 12. Varför vill du testa? ÄR din kompis beroende? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Nej men det lukar gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 OM man snackar med mej ett tag kan jag fixa fram det ena och det andra..men inte droger, alkohol eller ciggaretter. för jag tycker INTE om att man blir beroende av något som förkortar ens liv, spelar ingen roll hur mycket dom betalar (kanske en million kr).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Du får ändå inte köpa ut så det gör inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Finns bara ett ställe där de säljer godis och sånt , fast det är lagligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Du får ändå inte köpa ut så det gör inget. nej, men jag kan få tag på det om det behövs.. I min skola finns det ett bok-café där man kan köpa mer, mu mjölk, baguetter, bullar, glass (på eftermiddagar) och munkar (på eftermiddagar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 i min skola har vi en cafeteria där man kan köpa godis,mackor,dricka, och så finns dt bilijard och handfotboll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Dom värsta drogerna är inte gräs. Det är kemiskt framställda droger som är dom farligaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag har ju sagt att jag menade rökväxter som tobak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag har ju sagt att jag menade rökväxter som tobak rökväxter? som röksvamp?:P nej men varför använda nåt liknande, det enda jag är beroende av är spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 finns det folk som säljer saker i eran skola......i våran kan man hittta folk som säljer cola, tv spel,pennor godis,, och sådant för billigt men ändå tjäna... jag har köpt ett spel en gång... varje år så firar vi i vår skola när den har fyll år så blir det fest och nåra skänker sina saker gissa vad jag köpte min polare ville en gång sälja en kalle anka för 20 spen men när han skänkte dem till skolan så kosta det 3 kr hahahaha då köpte jag för 3 kr styck alla tidningar blev 70 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 och den skolan e i ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.