Kexx3 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Varför får man inte inlägg i skola längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Samma med Allmänt, Poäng & Film/Musik. Blir för mycket spam anses det väl? Främst är det blackwargreymon3 som sabbade nyss. Det kan kännas lite jobbigt eftersom det är en del av forumet. Men jag är inte här för inläggen. Det hoppas jag att ingen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag är för att snacka om olika saker men inlägg blir liksom lite krydda på om du förstår vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Det är dom forumen som jag är inne på... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Samma med mig. Och jag som ville få 1000 inlägg innan vi ska till Ungern.. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jag är inne på fuska.se,skola och allmänt :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 jag är nästan altid inne i skolan asså admin det räcker och göra så att man inte får poäng i poäng forumet och inläggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 För mycket spam och regelbrott osv har ledit till denna åtgärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Men snälla! Man kommer ju inte få några inlägg mera... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeeDee Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Okej nu har jag förstått vad det nya fuska har blivit av en inläggs "kamp" bland alla. Jag anser att du ska ta bort affären och "Post Counten". Det är ju dom som som är roten till all "Spam" igentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 men det e ju dåligt att man tog bvort på så många forum.det e ju det mest populäraste! :angry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Jo jag har sett på Alla nyaaste inlägg att det är skolan som har mest :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.