TranceMaster Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 ett tips ta ut kontakten och låt gc:et ligga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2004 Hej! Idag kom min kompis till mig med ett gc spel, vi klarade en bana som vi hadde haft mycket problem med. Som tur va va det auto save när man klarade en bana. När vi skulle köra nästa bana så hängde det sig efter man hadde sett en film, allstå en liten innan man kunde börja spela, precis när man fick börja spela hängde det sig. Vi startade om Gc 2-4 gånger och det ble lika dant. Vi spelade Bf några timmar och testade igen, lika dant. När jag hängde med honom hem så spelade vi det hos honom för att se om det blev lika dant, nej, man kunde spela. Vi har inte tvättat skivan för att se om det va fel på min gc, skall jag byta den mot en ny? hans spel kanske hade mycket repor i skivan.om du har kvar garanti kan du byta ut den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Om det är gratis:Byt det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Tycker jag också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ibland startar inte mina spel direkt.... Ibland måste jag hålla på flera gånger.... Men om jag sätter i skivan i min lillebrors gc så funkar det direkt.... Nån som vet varför det inte funkar?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ibland startar inte mina spel direkt.... Ibland måste jag hålla på flera gånger.... Men om jag sätter i skivan i min lillebrors gc så funkar det direkt.... Nån som vet varför det inte funkar?.... Har du tappat det nångång?! kanske råkat stöta till det!? för det är nog en smäll som den fått.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja därför gamecube är så känslig om man tappar den så får den en reäl smäll så det brukar bli så i min kompis han har inte hand om sina konsoler derekt.eller så kanske du har råkat spilla vatten eller nåt i fläckten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 det är nog fel på cd,n hade ett tony hawks underground hängde sig hela tiden och det var nytt så testa att byta cd,n mot ett likadant spel om det inte funkar får du byta din gamecube mot en ny gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (Fox^ @ 21/06-2004 00:32:52) Ibland startar inte mina spel direkt.... Ibland måste jag hålla på flera gånger.... Men om jag sätter i skivan i min lillebrors gc så funkar det direkt.... Nån som vet varför det inte funkar?.... Har du tappat det nångång?! kanske råkat stöta till det!? för det är nog en smäll som den fått.. Nej..... Jag skulle aldrig tappa den!... Men den har åkt ner i marken en gång... Men det funka inte så bra innan det hände ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (Link64 @ 21/06-2004 19:00:15) (Fox^ @ 21/06-2004 00:32:52) Ibland startar inte mina spel direkt.... Ibland måste jag hålla på flera gånger.... Men om jag sätter i skivan i min lillebrors gc så funkar det direkt.... Nån som vet varför det inte funkar?.... Har du tappat det nångång?! kanske råkat stöta till det!? för det är nog en smäll som den fått.. Nej..... Jag skulle aldrig tappa den!... Men den har åkt ner i marken en gång... Men det funka inte så bra innan det hände ändå... Kolla lincen, för mig är det nog ett fel på min gc, det knastrar nu när man spelar, ass jobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Svamp Bob Fyrkant Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ni vet knappen som man trycker när luckan fälls upp den e böjd på min gc den lutar åt vänster... vad ska man göra... det e inga problem när man spelar... eller nått... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Ska också fråga en grej : När jag och min brorsa spelade om 1:a banan på Sagan om konungens återkomst , för vi ville ha exp , så när vi kom till bossen , så spelade de upp en scen där aragorn gick runt i grottan (som vanligt) Och då hörs ljudet från det som ska hända typ 20 sek efter ?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg