Haggen Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag ska se king arthur och spider man 2 ps day after tommorow är bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Day after tommorrow vill jag se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 öö jag får inte säga det den har inte ens kommit ut min bror jobbar på SF så vi går gratis (han jobbar på Nintendo som jag också nämnt)! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 spider man 2 måste man ju se iallafall. garfield får vi se om det blir, handlingen låter ju lite seg dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NightShade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 Det är väll skjälvklart att man ska se Spider-Man II !!!!!!!!!!!!!!!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Det blir nog Harry Potter och fången från Azkaban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Vill se Garfield, King Arthur, Day After Tomorow och Spindelman2 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Spiderman 2, garfield, king arthur tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dreadlord Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Butterfly Effect och kanske Arthur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Hmm.. troligen garfield.. =P. När kommer den? Är ett hängivet Garfield-f*n. :D Annars så ska jag lungt se Micheal Moores nya, "Farenhith 9/11" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Garfield eller Spider-man 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 spider man 2 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.