skutte Skrivet 17 Juni 2004 Rapport Skrivet 17 Juni 2004 vet nån vart man laddar ner wallhack och hur man instalerar det :unsure: jag har redan ladat ner det B) men det var även autoaim och en massa .dll filer :bah: kan nån hjälpa mig så skulle jag bli über lycklig :meddum: //skutte Citera
Spaghettin Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Skrivet 18 Juni 2004 Om man kör online blir man val banlyst om man använder det? Citera
Dannie Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Skrivet 18 Juni 2004 Om man kör online blir man val banlyst om man använder det? Ja den chansen är rätt stor. MEN, det är hans ansvar om han blir det så, håll er till ämnet, onödiga inlägg går in under §1.11. Citera
skutte Skrivet 18 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 18 Juni 2004 vem har skagt att jag ska användat på internet jag ska hat på lan Citera
*MiH*Puma Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Skrivet 18 Juni 2004 ja men om du använder WallHack på Lane't så kommer du nog inte bli så populär.... Jedi Gamer Wallhack e ett fuskprogram till ett spel som Aimbot du ser vart dina motståndare är.... själv tycker jag det e rätt lamt med aimbot/wallhack.... :bah: Citera
Rullis Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Skrivet 18 Juni 2004 vad är wallhack? Man ser igenoim väggar på cs.kanske andra spel oxå. Citera
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 fuskigt värre... det förstör spänningen ju, vad är det för roligt om man vet vad som händer hela tiden.. Citera
Rallypacker Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Men det kan vara ganska kul att lussa med dina kompisar! Citera
Schassen Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Men det kan vara ganska kul att lussa med dina kompisar! tills dom kommer på vad man håller på med ja Citera
WeepingWonder Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Skrivet 19 Juni 2004 Men det kan vara ganska kul att lussa med dina kompisar! mkt roligare om man gjorde det på ett ärligt sätt :blink: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.