Xade Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 tycker ni att jag ska köpa (nån stans) paper mario eller starwars episod 1 racing? vill ha båda egentligen, men har bara råd med en nu... vilken e bäst? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 paper mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Red_fox Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 paper mario ä ganska tråkig tycker jah men Starwars episod 1 racing ä ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 starwars= inte kört.. kan inte klaga på det därför men jag vill hellre att du köper paper mario :P Paper mario= helt klart skitkul rollspel. jag tycker det är härligt när det är 3d grafik och gubbarna är helt platta =) (ooh va jag längtar till paper mario 2) musiken är också på topp till skillnad från nu när dom bara gör remixar av gamla låtar till spelen =( det är helt klart värt att köpa tycker jag iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 starwars= inte kört.. kan inte klaga på det därför men jag vill hellre att du köper paper mario :P Paper mario= helt klart skitkul rollspel. jag tycker det är härligt när det är 3d grafik och gubbarna är helt platta =) (ooh va jag längtar till paper mario 2) musiken är också på topp till skillnad från nu när dom bara gör remixar av gamla låtar till spelen =( det är helt klart värt att köpa tycker jag iallafall. Mario Paper är 2D ju? Köp Mario paper, fått högst omdöme vad jag har hört. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 paper mario heter det men nej det är i 3d förutom gubbarna som rör sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 paper mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 yeeeaaaahh!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WindGanon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 En fråga villken nintendo konsoll gillar ni bäst gameboy räknas åsså? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Paper Mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg